Słowa-klucze, dzięki którym Twoje ogłoszenie sprzedaży samochodu będzie się cieszyć znacznie większą popularnością

Jerzy Biernacki
02.07.2018

Na pewno wiesz, jak dużym wyzwaniem jest w dzisiejszych czasach szybka sprzedaż używanego samochodu. Potencjalni nabywcy mogą przebierać w ofertach. Musisz rywalizować ze sprytnymi handlarzami, którzy wciskają klientom „perełki” zza Odry. Istnieją jednak sposoby, by zwiększyć swoje szanse na sukces. Podstawą jest napisanie dobrego ogłoszenia. Powinny się w nim znaleźć te słowa-klucze, które wymieniamy w naszym artykule.

Bezwypadkowy

Uwaga! Tego słowa możesz użyć jedynie wtedy, gdy naprawdę jesteś pewien bezwypadkowej przeszłości samochodu. Jeśli masz co do tego wątpliwości, lepiej się powstrzymaj, aby nie narazić się na nieprzyjemności (ogłoszenie może zostać uznane za próbę oszustwa). Nabywcy szukają dziś przede wszystkim aut bezwypadkowych, dlatego taka deklaracja znacząco zwiększy zasięg ogłoszenia.

Od pierwszego właściciela

To ogromny atut z punktu widzenia współczesnego nabywcy. Pierwszy właściciel ma bowiem największą wiedzę na temat samochodu. Ponadto można od niego wymagać, aby podał pełną historię pojazdu – jeśli cokolwiek zatai, będzie mieć poważne problemy.

Z polskiego salonu

Jeszcze kilkanaście lat temu takie samochody były omijane szerokim łukiem. Dziś jest inaczej. Stan naszych dróg się poprawił i nikt nie boi się już aut z polskiego salonu. Ich atutem jest to, że można bez problemu sprawdzić historię pojazdu w Autoryzowanej Stacji Obsługi.

Prywatne

To niepozorne słowo ma wielką moc! Okazuje się, że coraz mniej osób chce kupować samochody od handlarzy. Prywatne ogłoszenia zyskują więc na popularności. Nabywcy wychodzą z założenia, że istnieje mniejsze ryzyko trafienia na prywatnego oszusta, co oczywiście nie zawsze jest zgodne z prawdą. Ponadto osoba prywatna jest bardziej skłonna do negocjacji cenowych.

Serwisowany w ASO

Choć nie do końca ma to uzasadnienie merytoryczne, to faktem jest, że samochody serwisowane w ASO cieszą się znacznie większym wzięciem na rynku wtórnym. Nabywcy sądzą, że stanowi to gwarancję dobrego stanu technicznego. Pamiętaj jednak, aby nie naginać faktów. Jeśli Twój samochód był serwisowany w ASO tylko w okresie gwarancji, a później już nie, to lepiej nie wspominaj o tym w ogłoszeniu.

Zastosuj te słowa-klucze w swoim ogłoszeniu sprzedaży samochodu, a szybko się przekonasz, jak duża jest ich moc. Telefony na pewno się rozdzwonią!

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie