Chińska marka Forthing oficjalnie wkracza na polski rynek motoryzacyjny, na dobry początek oferując dwa modele – kompaktowego SUV-a T-FIVE oraz rodzinnego vana U-Tour. Marka, należąca do motoryzacyjnego giganta DongFeng Group, może osiągnąć sukces, wybierając sprawdzoną metodę oferowania pojazdów w bardzo atrakcyjnych, wręcz szokujących jak na obecne standardy cenach.
Forthing T-FIVE – konkurent m.in. Toyoty RAV4 i Kii Sportage
Forthing T-FIVE to 4,6-metrowy SUV z silnikiem Mitsubishi 1.5 Turbo o mocy 177 KM, generującym moment obrotowy 260 Nm. Pojazd oferuje bogate wyposażenie, w tym m.in. 19-calowe alufelgi, system kamer 360 stopni, klimatyzację automatyczną, ekran stacji multimedialnej oraz tapicerkę ze skóry ekologicznej.
Forthing T-FIVE jest oferowany w Polsce w cenie 129 900 zł.
Forthing U-Tour – rodzinny van z przestronnym wnętrzem
Forthing U-Tour to z kolei propozycja dla dużych rodzin. Model może przyjąć się na rynku, którego część tęskni za praktycznymi, a zapomnianymi przez większość producentów vanami.
Samochód o długości 4,8 metra oferuje 7 miejsc siedzących, a jego wyposażenie obejmuje m.in. osiem poduszek powietrznych, dwa ekrany cyfrowe, system kamer 360 stopni oraz automatyczną klimatyzację z nawiewami na drugi i trzeci rząd siedzeń. Ceny modelu U-Tour zaczynają się od 149 900 zł.
Cztery nowe modele w 2025 roku
Forthing ma ambitne plany związane ze swoją obecnością na polskim rynku. Marka zamierza wprowadzić aż cztery nowe modele. W pierwszym kwartale 2025 roku zadebiutuje hybrydowa wersja T-FIVE, a w drugim kwartale – elektryczny sedan S7 EV (deklarowany zasięg do 550 kilometrów) oraz dwa hybrydowe vany: U-Tour V9 i U-Tour HEV.
Marka planuje otwarcie 20 salonów sprzedaży w Polsce, a do 2025 roku ich liczba ma wzrosnąć do 30. Pierwsze modele już zaczęły trafiać do klientów.