Firma oferująca dopłaty do odszkodowań komunikacyjnych – jak wybrać najlepszą? 5 rad

Krzysztof Jagielski
12.02.2016

Dopłaty do odszkodowań komunikacyjnych cieszą się coraz większym zainteresowaniem polskich kierowców, którzy przekonują się, że ubezpieczyciele z premedytacją i „zimną krwią” zaniżają wypłacane im kwoty, korzystając przy tym z przeróżnych kruczków. Samodzielna walka z tym procederem jest trudna, dlatego dużo lepiej jest skorzystać z usług doświadczonej firmy oferującej dopłaty do odszkodowań komunikacyjnych. Jak wybrać tę naprawdę dobrą i skuteczną? Zwróćcie uwagę na 5 podstawowych elementów.

  1. Doświadczenie – warto wziąć pod uwagę, jak wiele spraw tego typu prowadziła i prowadzi wybrana przez nas firma. Zapytajmy o to konsultanta. Generalnie im większa popularność danej firmy, tym wyższą dopłatę może nam ona zaproponować – ma bowiem dużą pulę klientów i osiąga spore sukcesy w dochodzeniu urealnienia kosztorysów szkody przed sądem.
  2. Ułatwienia dla klienta – najwygodniej jest skorzystać z usług firmy, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Zwróćmy uwagę, czy dana firma umożliwia przesłanie kosztorysu mailem lub faksem, czy ma sprawnie działające call center, czy nie tworzy sztucznych procedur, które utrudniają komunikację.
  3. Szybkość działania – na rynku są firmy, które gwarantują swoim klientom przesłanie informacji zwrotnej w sprawie możliwości uzyskania odszkodowania nawet w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. Zdecydowanie warto z takiej oferty skorzystać. Zwróćmy też uwagę, jak długo będziemy czekać na wypłatę pieniędzy. Najlepsze firmy na rynku przekażą nam środki nawet w ciągu 24 godzin od sporządzenia cesji praw wierzytelności z polisy OC.
  4. Jasne procedury – każda szanująca się firma oferująca dopłaty do odszkodowań komunikacyjnych dba przede wszystkim o to, aby jej klienci czuli się bezpieczni. Nie ukrywa więc żadnych składników swojej oferty, publikuje szczegóły na swojej stronie www i na każdym etapie zapewnia pomoc konsultanta, który wyjaśnia niezrozumiałe kwestie.
  5. Obecność firmy w Internecie – dziś trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek profesjonalna firma nie istniała w sieci. Jeśli tak jest, to lepiej nie nawiązywać z nią współpracy. Dobra, rzetelna firma oferująca dopłaty do odszkodowań komunikacyjnych posiada stronę internetową (zwróćmy uwagę na jej profesjonalizm), oficjalnie podaje dane kontaktowe, nierzadko prowadzi blog, na którym objaśnia szczegóły swojej oferty i zawiłości rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Sprawdźmy, czy firma ma postać prawną, spróbujmy znaleźć opinie na jej temat w sieci.

Wybierając firmę oferującą dopłaty do odszkodowań nie kierujmy się tylko ładnie brzmiącymi zapewnieniami, że zagwarantuje nam ona najwyższą dopłatę na rynku. Za słowami muszą stać czyny, czyli dowody na to, że firma działa legalnie i jest nastawiona prokonsumencko. W grę wchodzą przecież niebagatelne sumy, dlatego warto być ostrożnym i stawiać przede wszystkim na współpracę ze sprawdzonym partnerem.


Akcja partnerska z Promesco

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie